Nastavte si přesnou adresu

Abychom věděli, zda k Vám naši příručí dorazí s nákupem, musíme znát přesnou adresu.

Do města zatím nedovážíme.
Zkuste jinou adresu, nebo zanechte e-mail a my se vám ozveme jakmile spustíme dopravu ve městě .
Zboží doručíme na:

Budete nakupovat? Jsme připraveni
Chystáte-li se nakupovat, vyberte prosím kdy chcete zboží doručit. Po dobu Vašeho nákupu (60 min) pro Vás budeme rezervovat řidiče, který Vám zboží doveze.
Doručení nákupu

Kam všude nákup doručíte?

Váš nákup vám přivezeme do: Prahy a širšího okolí, Hradce Králové, Pardubic, Chrudimi, Mladé Boleslavi, Ústí nad Labem, Teplic, Liberce, Jablonce nad Nisou a do Plzně.

Kdy mi nákup nejdříve doručíte?

V Praze a okolí: Ráno objednáte, večer doručíme. Při objednávce do 11:30 dopoledne váš nákup doručíme už od 16:00 odpoledne. V ostatních městech vám vám při objednání do 22:00 večer doručíme nákup od 8:00 druhý den. Vždy však záleží na vytíženosti kapacity našich aut. Nejbližší termín pro doručení můžete ověřit přímo v nákupním košíku.

Co když se vyprodá něco z toho, co jsem si objednal?

Nastane-li situace, že nejsme schopni nějaké zboží dodat, budeme vás v den dodání nákupu informovat e-mailem a SMS zprávou. Pokud jste platili předem, hodnota chybějící položky vám bude přičtena v kreditech na váš účet, nebo na vaše přání přímo na bankovní účet. Pokud platíte až při přebrání nákupu, finální cena bude již upravena.

Zatím k nám nejezdíte, plánujete to?

Napište nám, že by vám naše služba usnadnila život. Rádi se dozvíme, kde bychom vám mohli dělat radost. Napište nám o tom třeba na náš Facebook nebo info@kolonial.cz.

Jak bude můj nákup zabalen?

Nákup vám přivezeme v papírové krabici. Nehodí se vám doma? Vraťte ji kurýrovi – třeba při příštím nákupu. Pokud bude čistá a v dobrém stavu, doručíme v ní další nákup. Pečujte o přírodu s námi. Pokud se krabice potřebujete zbavit ihned, zaneste ji, prosíme, do kontejneru modré barvy. Jednotlivé typy potravin jsou zabaleny v taškách. Je tomu tak kvůli předpisům, kterými se musíme řídit. Snažili jsme se vybrat však variantu tašky, která je k přírodě šetrnější. V současné dobře používáme tzv. Oxo tašky, které se začínají rozpadat již po 3 měsících.

Lze doručení nákupu přesunout na jiný den?

Ano, ale vždy se jedná o individuální možnosti řešení. Záleží na vaší adrese a také na volné kapacitě našich řidičů. Zavolejte nám prosím na zákaznickou linku. Pokusíme se udělat maximum.

Lze doručení nákupu přesunout na jinou hodinu?

Pokud nám zavoláte ihned po vytvoření objednávky, je možné objednávku přesunout v závislosti na volných doručovacích termínech. Pokud nám zavoláte až v den doručení, nemůžeme to bohužel slíbit na 100 %. Jestliže najdeme volnou kapacitu, rádi vám vyhovíme.

Je možné upravit již dokončenou objednávku?

Ano – zboží můžete do vaši objednávky přidat i po jejím dokončení. V Praze a okolí při doručení ještě ten stejný den, můžete do objednávky zboží přidávat do 11.00. Při doručení na druhý den (ve všech městech), můžete vaši objednávku doplnit do 21.00.

Za kolik musím u vás nakoupit, abyste mi zboží přivezli?

Minimální hodnota objednávky je 500 Kč.

Proč nemůžu po přidání některých položek do košíku zaplatit kartou předem?

Týká se to především masa, ovoce a zeleniny. Každý kousek váží trošku jinak a my chceme, abyste zaplatili jen to množství, které vám skutečně dovezeme.

Můžu platit stravenkami nebo hotově?

Bohužel ne. Hotovost v autě je risk a my nechceme naše řidiče riziku vystavovat. Platba stravenkami zatím možná není.

Co jsou to kredity?

Kredity jsou náhražkou finančních prostředků, kterými si zákazník na Kolonial.cz může zlevnit svůj nákup. 1 kredit = 1 Kč. Minimální hodnota nákupu po uplatnění kreditů je 500 Kč. Kredity a jejich uplatnění potvrzujete v prvním kroku nákupního košíku. Většina kreditů je časově omezena. Dobu platnosti můžete ověřit po přihlášení ve svém profilu.

Jak využít slevový kód?

Získali jste slevový kód na nákup u nás? Uplatnit jej můžete v prvním kroku nákupního košíku – vepište jej do příslušného pole a klikněte na tlačítko Uplatnit slevu. Následně je hodnota slevového kódu odečtena z celkové částky nákupu. Minimální hodnota nákupu po uplatnění slevového kódu je různá. Vždy je však komunikována přímo v podmínkách slevového kódu, který jste obdrželi. Většina kreditů je časově omezena. Dobu platnosti můžete ověřit po přihlášení ve svém profilu (vpravo nahoře klikněte myší na vaše jméno → moje objednávky → moje kredity). Kredity není možné uplatnit na výhodná balení, dětské pleny, dětskou výživu a dětskou drogerii.

Co mám dělat, když je s mým nákupem něco v nepořádku?

Na něco jsme zapomněli nebo s něčím nejste spokojeni? Napište nám na info@kolonial.cz nebo zavolejte naši zákaznickou linku na telefonním čísle 226 256 156. Na vaše zavolání čekáme každý den od 8:00–23:59. Připravte si prosím k ruce číslo objednávky a pokud máte možnost, pořiďte fotografie. Celý proces reklamace se tak urychlí k vaší spokojenosti.

Můžu vám předat vratné obaly?

Ano – připravte si je pro našeho řidiče, který je rád odveze. Řidiči však nepracují s hotovostí, a proto vám hodnotu vratných obalů pošleme v kreditech na váš účet u nás. Už při příštím nákupu je můžete použít jako slevu. 1 kredit = 1 koruna. Nápoje v lahvích lze také nakupovat v přepravkách. Po překročení příslušného počtu kusů zboží se objeví možnost „Chci zboží dodat v přepravce“.